Testje

had ik jullie al verteld dat ik een tijd geleden een patroon mocht testen voor Kelly ??
Namelijk The perfect cartwheel ruffle short  en het patroon is fantastisch.
Ik ben geen held in Engels (ik kan men plan trekken maar meer ook niet) maar zelfs voor mij was alles heel erg duidelijk.
Je krijgt een patroon met erg veel stap voor stap foto's die je helpen doorheen het hele proces.

Dus voor zij die super leuke short willen voor alle knappe dame's in hun buurt..
Koop het patroontje ;)

Hier krijg je wat foto's met het knappe model Lara. Lara is mijn derde petekindje, mijn jongste meisje.
Voor haar ben ik Moesie en ze stond zeer graag model ;)
Ons pruts liet me schrikken, ze ontdekten diabetes type 1 bij haar dus aub bidden jullie mee voor haar en haar gezin??




Het komt alllemaal goed lieve meid!!

Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!