Test eens een patroontje #2

Wat vind ik het steeds een hele eer als ik voor anderen een patroontje mag testen.
Best ook wel spannend want de ontwerpster rekent op u en vaak is het nog een kleine race tegen de klok....
Maar Chelsey van GET YOUR CRAP TOGHETER vroeg me om een tas te testen en zoals je vast al door hand vind ik tassen maken wel leuk ;)

De tas zat super snel in elkaar en ook het patroon is super duidelijk uitgelegd. Het is in het Engels maar er zijn zoveel foto's die je door elke stap begeleiden dat zelfs een beginner als ik deze tas moeiteloos in elkaar kreeg.

Het enige wat ik wel vind is dat de tas erg groot is maar dit komt waarschijnlijk doordat er iets mis ging bij het inch omrekenen naar centimeters (ik durf wel is afronden :s) of de tas is gewoon normaal en ik ben gewoon te klein ;)



woepwoep ik maakte voor het eerst een binnenvak zelfs MET rits!!

sorry voor mijn pyjama outfit maar ik was echt te lui om me nog om te gaan kleden :)
De tas kan je vinden in groot en klein model maar voor meer uitleg stuur ik je graag door via volgende link :)


Ohja test #3 ligt ook al klaar maar ik moet eerst nog het perfecte stofje vinden voor mijn vriendinnetje Sien

Reacties

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!