Een fanTAStische vraag....

Zoals ik daarstraks al verklapte ben ik dus zwanger. Als ik kijk in blogland dan ben ik niet alleen meer nog ik mag samen aftellen met haar naar de zelfde dag .
Wat ben ik al blij geweest dat zij er was alle zwangerschapsleed (hoezo zwanger zijn is puur genieten is er dan niemand zo misselijk en ziek geweest als wij??) met iemand kunnen delen is toch wel tof.

Maar goed uiteraard heb ik niet tegen iedereen 14weken gezwegen, zij die mij kennen weten dat dat niet haalbaar zou zijn.
Al hebben de meeste toch behoorlijk lang moeten wachten.

We hebben zelfs al erg belangrijke vragen gesteld......
En bij elke persoon begon het met een tas (heerlijk de reacties toen ze doorhadden waarom ze plots een tas kregen hihi)

De meters:


voor Haidy

lap label vergeten

voor Hanna
 Aangezien we ook de beste onthaalmoeder ever wilden voor ons kindje zijn we hier ook maar al eens lief gaan lachen :

voor Goika

stoffen : de stoffendienst
patroon : http://lifeincolor.typepad.com/life_in_color/2007/11/easy-bookbag-tu.html




Reacties

  1. Origineel gevonden zeg!En ene dikke proficiat met je zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goei idee!! Nu nog een idee voor de peter ;) ?
    Enne proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wij kozen voor twee meters ;) , voor een peter zou ik ook ni meteen iets origineels kunnen bedenken :s
      Mss ne rebus maken en kleven op een fles wijn ofzo??

      Verwijderen
  3. Oh, wauw, keitof! :) en proficiat hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd!! Originele manier om belangrijke vragen te stellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!