Nen burda 7828

Nu de migraine verdwenen is (ok geregeld nog hoofdpijn maar dag en nacht verschil met ervoor) kan ik eindelijk beginnen genieten van mijn zwangerschap.
Oh vanaf dag 1 was ik ontzettend blij met onze guppie begrijp me zeker niet verkeerd maar ik heb toch al paar keer geschreeuwd dat er nooit een 2e zou komen.
(U moet weten ik wou er altijd 4 ;) )

Maar goed het genieten is begonnen en met het genieten groeit precies mijn buik mee ;)
Dus dat wilt zeggen kledij gaan dragen dat rekening houdt met die groeiende buik.
Op internet hoorde ik vol lof over de burda 7828 en daarom kon ik het niet laten om er ook eentje te maken.
Ok er zitten foutjes in en dingen die ik volgende keer anders zou doen (de volgende ligt geknipt ;) ) maar we zijn er best blij mee.

Oordeel zelf maar ;)

En net als mijn vriendin Regina heb ik geen zin meer om mijn buik in te trekken (moest ik dat nog kunnen trouwens)




Wel fijn zoveel medezwangere blogsters, ze staan je bij met raad en daad en je kan bij hen de mooiste jurkjes bewonderen. Vooral op dat van ons Annick ben ik jaloers....

Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!