Kerst

Kerst draait voor mij absoluut NIET om de kadootjes.
Kerst draait voor mij in de eerste plaats om de geboorte van Jezus en in tweede plaats rond gezelligheid met mensen die je graag ziet.

Kerst begon bij ons dus al op 21 december met een kerstdienst. De kinderen van de kerk hadden een hele musical in elkaar gestoken en wij als zondagsschoolleiding deden graag mee.
Mijn taak was vrij beperkt, af en toe moed in spreken en mee zorgen voor de kostuums ;)

Jammer genoeg totaal niet aan gedacht om fotokes te nemen maar volgens iedereen zagen de kinderen er stralend uit.
Ik was in ieder geval apetrots op hen!!

Verder was er ook een mooie dienst (maar kan ik niet veel over vertellen wegens generale repetitie met mijn schatten) en gezellig samen eten (ohja daar had ik ook mee voor gezorgd ;) )

Persoonlijk geloof ik echt dat daar Kerst om draait, samen stil staan rond Jezus' geboorte met mensen waar je om geeft.


Maar goed ik zou liegen als ik zeg dat ik niet graag kadootjes geef/krijg. Als je vraagt wat mijn taal der liefde is dan is het dat wel kadootjes krijgen/geven.
Kadootjes is bij mij erg ruim als jurgen thuis komt en bakje kersttomaatjes meebrengt dan zie ik dat ook als kadootje.

Dit jaar deed ik dus niet alleen mee met de Secret Santa maar ook me de Kerstswap op facebook.

Zelf maakte ik dit voor Carla (met veel pauzes door de stomme rug)

Zelf werd ik verwend met onderstaande :


Reacties

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!