En de winnaar is....

IK !!!!

Sorry maar het is zo ik ben hier (samen met mijne knapperd) de grote winnaar en gelukzak want wij kregen het mooiste kado.
Marthe is echt een Zegen en elke dag opnieuw zijn we ontzettend dankbaar voor haar.

Maar goed er was een troostprijs voorzien voor jullie ;)


Een dagje later dan voorzien heb ik eindelijk een winnaar voor jullie.
Er waren 18 gegadigden (ik heb dan ook maar een klein blogje) dus best veel kans om te winnen.


Het meest onschuldig handje lag diep in dromenland maar gelukkig was onze knapperd bereidt onschuldige te spelen



Voila lieve Kim jij bent de gelukkige en mag je gegevens doorspelen zodat je pakketje snel tot bij u kan geraken.
Dikke proficiat!!

Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!