zag oranje olifantjes...

Nee wees gerust ik had niet teveel gedronken (lijkt me zowiezo al geen goed plan met borstvoeding)
maar een gewonnen give away en een jarig neefje besloten dat ik me voor het eerst aan een hemdje zou wagen.
En voor het eerst wist ik bij een stofje direct wat het zou worden.

Oordeel zelf dit stofje schreeuwt toch THEO .
Ik geef toe ik was best zenuwachtig maar dankzij zonen 09 die elke stap mega duidelijk begeleidt in haar handleiding zat het hemdje super vlot in elkaar.
Ik ben best tevreden en dankzij de tips van lieve vriendin An zal het volgende hemde NOG beter worden.

Maar goed oordeel lekker zelf:

 En kijk eens welke lieve schat met het restje stof ging lopen, nog net genoeg voor Grace #4
Ik geef toe ik ben helemaal fan van het patroontje, maar dat was misschien al duidelijk ;)


En zo waren neef en nicht helemaal assortie voorbije zondag.

Posseren hadden beide niet echt veel zin in maar gelukkig wilde lowie uiteindelijk zijn tante wel een plezier doen en Marthe tja die legde zich er ook maar bij neer ;)
Ik ben braaf gebleven en zal jullie dus niet overladen met teveel foto's



Geef toe spelen is toch veeeeel leuker dan poseren ;) 


 Stof : uitverkoop daaidieka
Hemd : Patroon THEO van zonen 09
Jurk: Patroon Grace van Emma en Mona

Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!