Liebster award


Door lieve Juffrouw kersjes werd ik nog eens genomineerd voor de liebster award, een award voor blogs die nog niet zo bekent zijn.
En ja daar hoor ik helemaal onder dus zal ik heel flink op de juf haar vragen antwoorden.
(Naar de juf moet je altijd luisteren he ;) )

1. Voor welke muziek draai jij de volumeknop een tikkeltje hoger?
de goeie meezingmuziek, laat mij maar lekker meekwelen met de spice girls, clouseau, marco borsato, ..
lekker fout maar geef toe wie zingt er niet stiekem mee in de auto als deze door de boxen komen???

2. Wat zijn je talenten?
ik vind van mezelf dat ik sociaal ben, goed met kinderen om kan, mezelf kan redden in de keuken,

3. Stel: Je wint de Lotto, maar... je moet de helft aan een goed doel schenken...
    Wie krijgt van jou een financieel duwtje in de rug?
De toevlucht zowiezo, dit is een voedselbank uitgebaat door Christenen elke donderdag helpen zij op verschilende plaatsen in belgen heel wat mensen (en neen je hoeft zeker geen Christen te zijn om hulp te krijgen). Door Willy en Eli leerde ik ook God kennen.

4. Wat is jou guilty pleasure? (een vraag die Unique Marieke ook stelde en die ik wel leuk vond!)
De chocolade taart van mijn meter, je moet weten chocolade daar krijg ik migraine van maar die taart is een aanval echt zooooo waard.

5. Wat vind je de allerbeste uitvinding ever?
Ooh er zijn er verschillende maar de draagdoek/Draagzak, naaimachine, 

6. Wat is je beroep in het dagelijks leven?
Ik ben huismama, van diploma ben ik kinderverzorgster. Mijn droomjob?? kinderverzorgster in school

7. Voor wie heb jij bewondering?
ooh voor zoveel mensen op vlak van naaien zal ik men vragen eerst afvoeren aan Barbara, op vlak van mijn geitenwollensokken ideetjes (en dat bedoel ik dus helemaal niet verkeerd) klop ik dan weer eerst aan bij ons Ellen,..
Eigenlijk ben ik rot verwend dat ik bij vele mensen terecht kan

8. Als je 1 dag in de huid van iemand anders zou mogen kruipen, wie zou je dan willen zijn?
maar seg zo'n lastige vragen euhm dan wil ik wel eens een dagje debora zijn dan leer ik mezelf EINDELIJK eens naaien met een doorlopende print.

9. Welke handige tip heb jij om ons leven aangenamer te maken?
Zoek jezelf zo'n geweldige vrienden als dat ik heb, ik heb altijd mensen waar ik op kan rekenen. En dat is in deze tijd echt een zware luxe!!

10. Met welke naaimachine naai jij?
Mijn vriendin is een pfaff meer nog ze luistert naar Ambition essential


Ik ga geen nieuwe mensen nomineren maar aan zij die willen neem het stokje gerust over en antwoord ook op deze vragen. Ik ben in ieder geval benieuwd!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!