Chess Sweater

Jullie hebben nog steeds een naaisel van het naaiweekend te goed. Sorry voor het lange wachten maar het is hier al zoo druk geweest. We hebben ook paar dagen ziekenhuis gedaan met ons Marthe (we zijn gelukkig weer thuis en ze is weer aan betere hand gelukkig) dus het is beetje chaos.

Maar op naaiweekend begon ik als allereerst aan een trui voor mijn beste vriend Gersom. Hij werd 30 niet veel later en zou een feestje geven. Ook al zegt hij van niet, voor mij hoort bij een feestje toch ook een kadootje (toch als ik iets vond dat bij je past ;) ).
Ik was niet echt van plan iets voor hem te maken tot ik in de winkel deze gitaarstof mij hoorde roepen.

Echt waar stof roept, elke naaister kan dat vast beamen ! ja toch ??

Gersom is een muzikant, zelfs een hele goede vind ik!! Hij deed oa. de zangleiding op mijn trouw!!
Dus toen ik nog maar een maandje naaide kreeg hij van mij dit :


Een niet zo'n perfecte toilettas gemaakt met de handleiding van ons Eva.
Hij zei toen al lachend, ok volgende keer wil ik een boxershort. Gelukkig werd hij ook enthousiast toen ipv een boxershort deze trui uit de verpakking kwam.


Het is de Chess Sweater van LMV net zoals ik er voor Jurgen al 2 heb gemaakt. Ik ben best fan van het patroon, ze zitten zooo snel in elkaar!!
De stofjes vond ik bij de mode coupon en Gersom heeft mij nog een foto met model belooft dus ik ben mee benieuwd met jullie ;)

Reacties

  1. Tof cadeau heb je gemaakt en dat gitarenstofje heb ik ook al gebruikt voor de muzikale familieleden hier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een leuk stofje. Mijn zoontje vroeg me gisteren nog om een tas voor zijn gitaar te maken. Deze zou wel leuk zijn daarvoor. Toffe Chess ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. de stofjes kwamen beide uit de modecoupon in Sint Niklaas.

      Verwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!