Steun Team Jurgen!!



Ik meldde reeds goed nieuws in de tutorial voor zij die :
- niet kunnen naaien
- geen tijd hebben
- graag goed doel steunen
- ...

Sinds Jurgen ziek werd liggen kankerpatienten me net iets nauwer aan men hart.
Dat vettig beest kanker zou ooit toch gewoon moeten uitgeroeid kunnen worden? Of net als bij keelpijn even een pilletje en klaar.

En daarom zetten wij ons actief achter levensloop en willen niet alleen meelopen met levensloop Edegem maar ook proberen financieel wat bij te dragen.

Daarom kwam ik op het idee om zelf groentenzakjes te gaan naaien en te verkopen tvv Levensloop Edegem.
Ik maakte een pagina aan op facebook waar je alle informatie vind.





Ik moet bekennen dat ik aangenaam verrast ben door al het enthousiasme.

Dus vergeef me als je even moet wachten op je bestelling. Ik hoop zo snel mogelijk iedereen blij te kunnen maken met een eigen setje :)

Op deze pagina zal je alle setjes vinden die reeds klaar zijn en dus gekocht kunnen worden.


Naast ons financieel steunen kan je ook:
- 29 en 30/9 mee lopen/wandelen in ons team
- zelf zakjes of andere zaken verkopen en opbrengst schenken aan team jurgen ( gaat uiteraard allemaal naar levensloop)
- komen supporteren
- reclame maken ;)
- leuke stof sponseren/doneren voor extra leuke zakjes
- ....


Alvast ontzettend bedankt! Ooit krijgen we samen dat vettig beest klein!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!