Naaidagen tvv Team Jurgen

Wat was ik ontroerd door alle enthousiaste reacties die ik kreeg toen ik vroeg of mensen misschien wilde samen groentenzakjes naaien.

Op minder dan een half uur boden Atelier int Leerke (Edegem) en Madeline de stoffenmadam (Lier) hun workshopruimte aan om daar samen te komen.
Echt ik ben ontroerd door zoveel liefde, wat is naailand een mooi land om inwoner van te zijn.

Met Ann heb ik reeds kunnen samen zitten voor data en dus zullen we op 25/6 en 20/8 hele dag welkom zijn in Edegem. Je hoeft uiteraard niet de hele dag te blijven, elk uurtje dat u kan is welkom.
Ik maakte evenementen aan op fb, het zou heel fijn zijn wanneer u komt dat u daar even aanmeld.
Misschien is het ook handig te weten wanneer u precies komt zodat er zeker plaats is.

Ook de data die agesproken worden met de lieve stoffenmadam zullen daar geplaatst worden (al hou ik u uiteraard ook op de hoogte hier op de blog)


Ik wil wel helpen maar geraak niet tot daar??
Ik kreeg reeds de vraag of mensen van thuis uit konden helpen en dat kan zeker!!
U kan van thuis uit meenaaien (ideaal om van u restjes stof af te geraken en ook u plaatselijke kringloopwinkel heeft vast leuke gordijnenstof)

Hier de afmetingen die ik gebruik.En de tutorial vind je nog steeds hier.

 Je mag je zakjes altijd naar mij sturen MAAR...
Ook in de volgende winkels mag je je zakjes binnen brengen, dan sturen zij ze verder op naar mij.
De winkels zamelen in tot en met 15/9 zo heb je nog even tijd om te naaien haha.





De winkels:
- PIEKE WIEKE : www.piekewieke.be
- Atelier int Leerke : www.leerke.be
- Kersenpitje : www.kersenpitjed.be
- Madeline De Stoffenmadam : www.destoffenmadam.be



Zijn stofjes nog welkom?
Ook je stof is nog steeds welkom maar enkele opmerkingen:
- doneer enkel leuke stof, stof waarin je zelf ook zakjes zou willen kopen (lelijke zakjes verkopen eenmaal niet en dan is het zonde om daar tijd in te steken)
- per set heb je minstens 42 x 54 cm nodig
- kies voor stofjes met een print waar je geen rekening moet houden met de richting (anders heb je nog meer handelingen tijdens het naaien waar je rekening mee moet houden)
Mijn adress geef ik je privé door ;)


Lieve Mensen,
Bedankt voor al jullie enthousiasme!! Hou ook onze pagina in de gaten daar komen alle zakjes die klaar zijn + extra informatie ivm meewerkende winkels en extra evenementen.




Reacties

  1. Nu net twee data in 't leerke dat ik niet kan. Allee op mijn verjaardag kan ik in principe nog wel, maar ik hoop stiekem dat iemand dan iets leuks met mij gaat doen :D En 20 augustus vergadering op school. Ik wacht dus de data in Lier even af...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You go girl!!!
    Geweldige plannen worden alleen maar beter met geweldige mensen erbij :)
    Ik ken je nog maar net maar heb tonnen respect voor jou. Ik probeer babysit voor 20/08 te regelen en kom dan helpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 8 kleintjes al klaar, nog 8 grote en dan heb ik leuke setjes bijeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben afgelopen maandag komen helpen met knippen en overlocken, wil dit zeker nog een keertje doen. Wens je alle goeds, Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!