Burda 7828

Zoals je reeds kon lezen ben ik samen met een bende topdames op naaiweekend geweest. Uiteraard was het weekend op voorhand (en ook achteraf) vaak het onderwerp van gesprek.
Wat ga jij allemaal maken was was een van de meest gestelde vragen.

Wel en ik denk dat burda 7828 het patroon is dat het meest onder het naaimachine is gerold (of hoe zegt ge dat??)
Ja niet alleen ik ben fan van het patroon dat was duidelijk.

- superhandig om borstvoeding in te geven (al was ik de enige die om die reden fan was)
- supergemakkelijk (zeker met de uitleg van mina dotter)
- en het model staat (bijna) iedereen

Het enige nadeel van zo'n weekend is dat ik geen tijd nam om deftige fotokes te maken dus vergeef mij men misbaksels van fotokes en focus u op het mooie stofke ;)
Het mooie stofke komt trouwens van ons stoffenmadam (das toch mijn vriendin hoor).
Telkens ik daar passeer vind ik wel weer een nieuw tricoootje dat roept om een burdaatje te worden, gelukkig plan ik nog niet snel te stoppen met bv (en hoef je ook geen bv te geven om deze jurkjes te mogen dragen)

betere foto volgt nog....




Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!