Nice to (blog)meet you!!

27 Augustus 2016...
Een dag die al heel lang in het rood in mijn agenda stond (nuja bij wijze van spreke want ik heb enkel een online agenda) en waar ik zoooo naar uitkeek.
Davina had het geweldige idee gehad om een blogmeet en sew challenge te organiseren.
De blogmeet hebben we ondertussen (jammer genoeg) al achter de rug en lieve lezers het was van de eerste tot de laatste seconde genieten.

In eetcafe den trol startte we met een paar al met een overheerlijke spaghetti, volgens ons Lieve stonden ze daar voor bekend en terecht zo blijkt!!
Het was smullen!!!
Dus ik denk dat ik met manlief toch eens naar daar terug zal gaan, wie gaat er mee ;) ?


Tegen dat we (bijna) klaar waren met eten kwamen onze andere blogcollega's aan en klommen we samen de trappen op , de warmte tegemoet.
Niet enkel warmte van de hitte trouwens maar ook van de sfeer die deze avond heerste.
Zijn alle blog(g)(st)ers zo warm ???

NAast dozen met overheerlijke koekjes en cupcakes, stonden er ook deze tafels vol verwennerijen voor ons klaar.
Blijkbaar had Davina heel wat sponsers gevonden die wisten dat ik (en iedereen ;) ) gek ben op kadootjes :)
De hele lijst van sponsers vind je oa. bij Davina, het zijn er zoooo veel dat ik bang ben er te vergeten opnoemen.
Foto gemaakt door Davina

Foto gemaakt door Davina

Ik voelde me als een kind op pakjesavond, en ben zooo blij met mijn kadootjes!!

Ik kreeg knoopjes van LanaLotta, 2 stofjes en tassenband van Droomstoffen, de tulipdress en knoopjes van Kaatjenaaisels en Eva


Terwijl we om de beurt mochten gaan kiezen deden we babbeltjes met elkaar. En ik moet bekennen dat ik veel te weinig verschillende mensen gesproken heb...
Ik ben daar zo slecht in jong om naar onbekende toe te stappen, niet om zielig te doen maar ik denk dan altijd wie ben ik dat mensen hun tijd aan mij willen voordoen.
Plus ik ben de kleine garnaal van de bloggers dus bleef ik al helemaal nederig op men stoel zitten :)

Maar uiteindelijk toch met een paar durven babbelen (stoer he) en hele fijne gesprekken gehad.
Maar Lieve MMirandaCarolineKarolineOndinnekeMarie-PauleVeerleStephanie NKim,DominiqueBrighidStephanie BTineCarlaTinne en Stella Lieve en Margot en last but not least Davina ik ben zoooo blij om jullie blogmaatje te zijn ;)

JE hoort het al het was DE perfecte avond maar dit lieve lezers was nog niet alles want het geluk lachte me nog meer toe!!!
Davina had een heel leuk spelletje bedacht samen met ons Lieve.
Per 2 euro die je in een spaarpot stak, kreeg je 1 lootje. Aan het einde van de avond werd het totaalbedrag ingevuld op de tot dan toe nog lege bon van Pieke Wieke en trok Lieve het winnende lootje. En dat winnende lootje was toch wel het mijne zeker!!!
Dankzij alle dames en ons Lieve die bedrag naar boven afronde mag ik bij PIEKE WIEKE gaan shoppen :

Oh lieve Davina en alle medeblogsters, wanneer spreken we volgende keer af??

Ohja voor ik deze blog afsluit nog een kleine vraag/opdracht voor jullie.
Ga allemaal snel naar facebook van mijn lieve Roomie AKA ons Lieve en wens haar een gelukkige verjaardag ;)


IK KIJK AL UIT NAAR DE SEW CHALLENGE!!!!



Reacties

  1. zo leuk! jammer dat ik moest werken en ja zoals je zegt je durft ook zo niet naar mensen toe stappen,wel voor mij is de stap om te gaan al even groot :) hopelijk kan ik de volgende keer wel en durf ik het dan ook aan. Super dat je de bon won, lieve van pieke wieke is super! ben daar ook een super tevreden klant.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh ik hoop dat je er volgende keer bij bent, je krijgt er zeker geen spijt van!!
      En idd lieve is een schatje!! Ik leerde ze kennen op naaiweekend en daar ben ik zeeeer blij mee. Nu komt het moeilijkste nl. gaan kiezen tussen al dat mooist ;)

      Verwijderen
  2. Sarah, dat integere, dat siert je juist! En man...! Wat ben ik JA-LOERS op die prijs!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je bent lief!!
      Weet ge wat ga anders mee naar Lieve dan kan je me helpen stofkes combineren enzo :)

      Verwijderen
  3. Tof verslagje... heel herkenbaar om niet op andere te durven af stappen, ik heb daar door met weinig bloggers gebabbeld. Dank je wel voor het linkje naar mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof verslagje... heel herkenbaar om niet op andere te durven af stappen, ik heb daar door met weinig bloggers gebabbeld. Dank je wel voor het linkje naar mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, en ik vond je juist zo spontaan! Misschien omdat ik toevallig in je buurt zat ;-). Kleine garnaal... tss ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar ik ben kei spontaan (zeker als ik naast mensen zit die ik ken) maar soms ben ik bang dat mensen mij te spontaan gaan vinden ofzo en gaan denken euhm rare!!

      MAar eigenlijk ben ik dus (te) mega enthousiast en zou ik op tafel durven dansen : ik vind het zooooo leuk jullie te ontmoeten!!

      Verwijderen
  6. Zo'n leuke herinneringen! De eerste stap is genomen, volgende keer kan je gewoon vlot op de tafel staan dansen Sarah :-).
    Ik kijk al uit naar Blogmeet 2!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!