Ola Tamarillo














Lieve lezers,

Uiteraard blijft dit een naaiblog, af en toe afgewisseld met saars hersenspinsels ;)
Maar door al ons enthousiasme rond DE naaidag, bleven andere berichtjes even op de achtergrond...

Ook ik hoorde van het topinitiatief van Marjolein om in Oktober België centraal te zetten en wat een geluk want heel wat naaisels gemaakt met Belgische patronen mochten mee naar Spanje.

Ooh wat heeft mijn gezinnetje er een heerlijke vakantie opzitten, echt als het kon vertrokken we morgen weer opnieuw. Helaas kost dat centjes en moet er af en toe gewerkt worden haha.

Maar das niks, meer tijd voor de naaidag ;) (morgen vertel ik daar nog een nieuwtje over)

Vandaag laat ik u mijn favo jurkje allertijden zien, nuja het feit dat ik daarvoor voor ipv achter de camera moest is wel een nadeel....
Het patroon is wederom de verlengde Tamarillo top, ik zei toch al eerder dat er meerdere gingen volgen ;)
Zo benieuwd welk patroontje Stephanie als volgende gaat uitbrengen ;)

Ok ik vond het heel moeilijk om foto's van mezelf te keuren dus wees lief voor mij.





Patroon : Tamarillo top
Stof : Cas en Nina
Draagzak : Tula Navigator

Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!