We will beat this!!

Weet je nog mijn post over mezelf als kleine garnaal? Ik deed er een mini preekje over passie
En passie heb ik!! Ohja zeker weten. Voor vele dingen maar vooral voor mijn gezin

Ik leef ervoor om mijn gezin gelukkig te maken en dat klinkt heel melig maar dat maakt me niets uit :)
Jurgen die ziek werd,was effe slikken. Oh zo vreselijk om je man daar in het ziekenhuis te zien liggen op intensieve, je kan niets doen enkel naast hem gaan zitten (tussen 14.30 - 15.00 of 19.30 - 20.00), hem proberen te bemoedigen en te updaten over de buitenwereld.
Je wilt je man blij maken, mopjes vertellen die vreselijk flauw zijn, heel veel foto's doorsturen van ons Marthe, zorgen dat hij bezoek en kaartjes krijgt enz., enz.

En toch... je voelt je zo machteloos, al wat je doet voelt toch niet goed genoeg, je wilt zorgen dat én man én kind het goed hebben, je wilt bij hen beide zijn,...
Het is nooit goed genoeg, er is altijd een maar...

En toen kwam het idee van vriendin sarah voor het shirt waar je alles over las in het vorig blogje.
En bam je kan je ene passie gebruiken om iets te doen voor je andere passie.
Het is maar een shirt maar ik had er zoooo veel voldoening van en dat zijn de leukste naaisels toch?

En ik wist dat ik er nog moest maken, niemand draagt graag 5 dagen hetzelfde.
Alle positieve reacties (patent is bijvoorbeeld een van meest gehoorde woorden de laatste weken) daagde me uit om het volgende shirt NOG te verbeteren.

Jurgen koos zelf stofje uit bij onze Stoffenmadam. Wist je trouwens dat ze net een 2e winkel opende?
Voor het patroon basseerde ik me op Billie van zonen 09.




Shirt 1 ging maar gedeeltelijk open maar dat zorgde ervoor dat je wanneer je dit wilde uitdoen, je dit langs beneden moest omdat je anders met je shirt aan het infuus bleef hangen (niet handig e).
En? Zien jullie de aanpassing aan het nieuwe shirt?




Dit shirt kan helemaal open, zo kan je het uit- en aandoen als een soort vest. Zoals je ziet nog steeds past het infuus er eenvoudig door.



Mijn man is trouwens een topper, hoe positief hij steeds blijft daar kan ik best veel van leren.
Gelukkig reageert hij ook redelijk goed op de chemo. Hij is uiteraard erg moe maar de misselijkheid is vaak na paar dagen al helemaal voorbij. 
En hij blijft lachen!! Elke dag weer!! Ik hoop dat het zo bij elke kuur mag blijven! (wauw dat zijn veel uitroeptekens haha)

En mijn knapperd? Die blijft (zelfs met zijn kale hoofd) altijd de knapste, en daarom trakteer ik jullie met liefde nog op enkele fotokes.
Het excuus is het shirt uiteraard maar hey ik stoef ook graag met men knapperd ;)




 Ik zie je graag knapperd! En you know we will beat this!!







Reacties

  1. Oooh echt een leuk t shirt alweer. Ik wens jullie veel succes. Tot wanneer krijgt hij nog kuren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarschijnlijk start zijn kaatste kuur eind mei. Normaal zal hij 6 kuren krijgen,dus we zitten bijna op de helft

      Verwijderen
  2. Zo mooi, Sarah, hoe jullie dit aanpakken. Komt goed, met zoveel liefde! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch zo'n handig t-shirt! Veel succes en dat het snel allemaal weer achter de rug is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dikke pluim voor jullie beiden! Na regen komt zonneschijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik duim voor jullie mee!Tof shirt gemaakt voor je knapperd.Samen staan jullie sterk,samen met familie,vrienden en af en toe een virtueel berichtje of kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaai, super veel respect hoe jullie hiermee omgang. Ik zeg altijd, je weet nooit hoe je gaat reageren, tot je ervoor staat. Ook fijn dat je je passie kan inzetten om hem het leven aangenamer te maken. Ik duim super hard voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chapeau voor hoe jullie dit samen aanpakken. En fijn dat je je passie voor naaien kunt gebruiken om je passie voor je gezin extra sterk te maken. Ik duim superhard voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer heel knap gedaan en wij blijven duimen voor jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoe jullie hier samen tegenaan gaan! Zo knap! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Versie ],= ziet er ook super uit! Dat heb je weer knap gedaan. Blijf zo doorgaan, alletwee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tegenslag qua gezondheid, maar hij boft maar met jou en jouw talent, zodat de praktische ongemakken al voor deel weggewerkt worden. En dat is ook wat liefde is, datgene doen wat je wel kan doen voor de ander! Leuke print uitgekozen, mooi shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een ferm vrouwmens, dàt ben jij. En ohja, dit doen jullie samen. O. zo. goed. x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat prachtig gemaakt! Mooi dat je in zo'n moeilijke tijd niet alleen emotionele steun, maar ook nog écht praktische hulp kan bieden aan je man. Dikke digitale knuffel voor jullie allebei.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!