Team Jurgen allemaal winnaars!!

EINDELIJK zijn alle winnaars bekent!! Eindelijk weten we wie de gelukzakken zijn van deze editie.
Kijk snel op beedit om alle winnaars te ontdekken. Hier vertel ik je graag wie er won voor de pareltjes die ik mocht wegschenken.

1. Het boek en popje gaan naar Marieke Gijsels.

Setje A van Juffra Toertjes haar broekjes gaat naar Kirsten Van Den Bogaert

setje B is voor Tine Meuwissen


De toilettas en kussensloop blijven in de Veritas Familie want Barbara Dekens mag met dit mooie setje van Patricia naar huis.



Nemen de winnaars contact met me op? Dan kan ik snel jullie pakjes verzenden!!

Bedankt aan allen die een lotje kocht!! Meer nog ik mag jullie 975 keer bedanken want zoveel lotjes werden er in totaal gekocht voor de 3 weken.
Ben benieuwd of er nog een 2e editie zal volgen.

Groetjes Sarah

Reacties

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!