Sew Along deel 3

Aangezien de guppie op zich laat wachten, (of misschien staat guppie gewoon ook voor de 100% mee achter het goede doel ) heb ik vandaag nog mutsjes geknipt en enkele reeds in elkaar gestoken.

Want zelfs met knippen kan je al heel hard helpen!! Om patronen over te tekenen en te knippen moet je echt geen talent hebben of diploma's gehaald te hebben.
Kijk zelfs ik kan het ;)

Aangezien ik op de naaiclub vanavond mocht de overlock lenen van ons Barbara kon ik er ook al 9 in elkaar steken ( de andere 7 haalde net niet de eindstap maar daar vind ons Nancy vast een slachtoffer voor).


Voila deze worden samen met de ritstasjes zaterdag afgegeven. Stiekem ben ik blij dat ik nog mijn bijdrage kon leveren.
Ik had zaterdag graag zelf de sfeer gaan opsnuiven maar ik vind het nu wel tijd om te bevallen stiekem.
Nu nog de guppie overtuigen ;)

Lieve Nancy,

Geweldig dat je dit allemaal op poten hebt gezet!! Je bent een straffe madam en ik hoop dat deze actie EN je opendeur dag een giga succes gaan worden.
Ik ben in ieder geval benieuwd naar de resultaten!!




Reacties

  1. Ik hou van jou Saartje ... je weet niet wat jullie doen met deze lieve mutsjes voor de papa en mama van de sterren kindjes, en alle andere die zo vrijwillig moois maken op deze manier ...
    Ik ben blij straks dekentjes te maken voor in de couveuses xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof dat je zo je bijdrage hebt gedaan ;-) en nu mag guppy inderdaad komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chapeau hoor meid! Ik ben zelf 10 dagen overtijd gegaan en had toen de fut niet meer om iets te doen... Echt knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zit nog maar aan dag 3 overtijd maar energie begint ook te minderen.
      Toch greep dit project me te hard aan om er niks mee te doen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!