3 2 1 Start!!

Zo enthousiast als het startsignaal klink zo aarzelend zet ik mijn eerste stappen in de blogwereld.
Na weken twijfelen toch maar de stap naar een blog gezet (voorlopig nog voor selectief publiek).
Er zijn wel enkele dingen die u moet weten , die het volgen van deze blog wat aangenamer kunnen maken.

De blog gaat ongetwijfeld vol schrijffouten komen te staan, ik ga mijn best doen deze te vermijden maar D,T en DT zijn nu eenmaal niet mijn vrienden.
Ik probeer te werken aan onze relatie maar we liggen elkaar echt niet...
Verder springt de schrijfster graag van de hak op de tak en als ze eenmaal enthousiast is over iets dan kan ze daar niet over zwijgen en valt dus ook geregeld in herhaling in dit laatste geval.

Ohja de schrijfster houdt ook erg veel van reacties krijgen dus voel u steeds vrij om iets achter te laten na de biep (euhm het bericht).

Voila we zijn gestart!!

Reacties

  1. Proficiat met je eigenste blogje ....ik kijk al uit naar al het schoons dat hier ongetwijfeld gaat passeren!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof Tof :-) ik wacht vol ongeduld op al je posts :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, ik hou van blogjes en ben zeer benieuwd naar die van jou. Laat ons maar meegenieten van al je naaicreaties! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon schoon Sarah, je hebt er weer een fan bij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je nieuwe blogje!! Ik ben benieuwd naar alle knappe dingen die we hier zullen zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zijn jullie toch enthousiaste schatten allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zet je ook in mijn bloglijst. Al kan ik dat van die reacties niet altijd beloven. Hoe graag ik ze zelf ook krijg, ik durf ze wel eens overslaan bij anderen. Oeps... (An)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi dat is helemaal niet erg lieve An. Ik reageer ook niet overal altijd (eigenlijk vooral al omdat ik bang ben dat al mijn lof en complimenten niet meer oprecht overkomen terwijl ik het wel echt meen).

      Verwijderen
    2. Sara, je schrijft leuk over je bezigheden!!
      Ga zo door!

      Liefs,
      Jolande

      Verwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!