Tamarillo is top!!

Zoals je in mijn vorige bericht kon lezen was ik vorige week op een ongelooflijk toffe blogmeet.
Hier kregen we van stephanie een meter stof kado om daarmee aan de slag te gaan met haar Tamarillo.
Ik was eigenlijk al langer fan van het patroon (en dat alleen van de voorbeelden he) en was heel blij dat ik deze kans kreeg.

Ik maakte er al 2 (en heb er nog 700 in gedachten) dit weekend in Malle.
Je leest het goed bibi was weer op naaiweekend!! Straffer nog want deze keer organiseerde ik het zelf.
Maar daarover komt heel snel een nieuw blogberichtje over.

Wanneer ik het patroon zag wist ik meteen dat ik er een kleedje van zou maken. En af en toe is het een voordeel om een dwerg te zijn (van u eigen moogt ge da zeggen he), want ik kwam toe met de meter die ik kadoo kreeg.

Ik koos dit stofje omdat het een echt Sarah stofje, enkel dames wezen me op de kersjes maar dat is dus puur toeval :)

De enige echte Deborah van Cas en Nina was ook mee op ons naaiweekend, zij maakte deze pareltjes van fotooootjes!
Geniet maar mee =)





Het leuke van dit patroon is dat het helemaal gratis is! Een kadootje van Stephanie speciaal voor u want ze heeft een nieuwe website!!! Ga maar snel eens kijken! Een top patroon met duidelijk vele mogelijkheden.
De handleiding is lekker uitgebreid en zeeer duidelijk.
Je kan het HIER downloaden dankzij de ons lieve Stephanie! Wil je graag op de hoogte gehouden worden van alles wat ze doet? Klik dan hier of hier ;)

Ik maakte ook een "gewoon" topje met brede bandjes. Zie jij het (al zeg ik het zelf) leuke detail ?





Neen hoor ik heb het niet over de toffe madammen op de foto ? Ook niet over de haarband! Kijk maar eens HIER ;)


Dank je wel voor dit toppatroon en het mooie stofje lieve Stephanie. Ook vele dank aan Debora voor alle fotootjes.
Om af te sluiten nog een foto van mijn top vriendinnen in hun Tamarillo creatie. Meer uitleg volgt bij hen op :

21/06 bij Katrien en Veerle
23/06 bij Kim




Reacties

  1. Echt heel leuk! Je staat ook mooi met het gele kleurtje (wat voor veel mensen niet lukt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je topjes zijn leuk gemaakt. De gele met de toffe opdruk. Maar ook de lange met de kersjes -het valt niet zo op op deze foto's- het extra rood sierstikseltje naast de rode boorden zijn een mooi accentje.. Go Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap beide topjes staan je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er schitterend uit! Ik kijk al uit naar die 700 andere! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk seg! En die foto's van ons samen <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw super leuk!
    Ook tof om de variaties van de anderen al eens te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof gedaan!!! Zoveel opties met één patroon, bangelijk toch!?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is de max!! Nu mijn hoofd is breken over een maxi dress variant.....

      Verwijderen
  8. Oh, dat jurkje is plezant - het topje ook, daar niet van ;) -! Hahaha, en een meter stof, dat zou er hier maar triestig uitzien, ik kom liever hier het resultaat bewonderen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nu nog serieus afvallen en ik kom mss met halve meter toe haha :p

      Verwijderen
  9. Gij met uw goeie ideeën! Een Tamarillo-kleedje staat nu ook mee op mijn to sew lijstje :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!