Ruilen is kei tof

Aaah wat is ons karen toch een schatje!!

Karen is jammer genoeg gestopt met stempels te verkopen (tenzij je er ook je geboortekaartje besteld)
en uiteraard had ik er nu net eentje nodig voor de guppie :(
Ik vond nergens mijn zin maar gelukkig wilde ons Karen nog wel eens ruilen met mij :)

Ik ga jullie de geweldig mooie stempel nog niet laten zien, u moet maar mee in blijde verwachting zijn tot D-day ;)
Maar ik mag vast al laten zien wat ik voor haar gemaakt heb.

(nog steeds slechte waardeloze gsmkwaliteit foto's, fototoestel heb ik pas terug eind feb. jammer genoeg)

Zo stom dat de kleuren niet goed uitkomen :( maar de kenners herkennen vast de prachtige soft cactus stof ;)
Een luiertasje is onderweg naar een vriendin van mij maar ik kreeg nog geen reactie dus vermoed dat het nog niet is aangekomen.
Of ze is er misschien niet blij mee ;)

Wist je trouwens dat als je geen kamsnaps/velcro/... gebruikt het luierzakje perfect omkeerbaar is???
Heb ik nu pas ontdekt maar vanaf nu zorg ik dus steeds voor  leuke stofjes aahja ;)

stof : Soft Cactus
Patroon luiertasje : eloleo

Reacties

  1. Jij nogmaals bedankt! De stofjes zijn in het echt inderdaad nog mooier :) Ik vond de mijne alvast hekel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!