Verwend door secret Santa deel 2

Ik noemde onze guppie eerder al een verwend nest maar mamalief (gek gevoel dat ik iemands mama word eigenlijk) mag zeker ook niet klagen.
Ik stoefte eerder al met de fijne envelop die ik kreeg van Ans maar na een weekje Nederland bij de schoonouders.
Ontdekte ik een brievenbus met nog meer leuke enveloppen.

Genieten jullie even mee??

Dit kreeg ik van Roos :
Niet enkel hun kerstkaartje voor 2015 maar ook een overzicht van alle voorbije jaren.
Zo leuk om het gezinnetje te zien "groeien", elk jaar kiezen ze ook een leuze.
Dit jaar zijn ze ondersteboven en kijken ze graag op een andere manier eens naar de wereld en de mensheid.
Awel ik ga meedoen (of toch proberen), als we dit allen doen kan wereld alleen maar mooier worden toch??



Kim verraste me met dit pakketje:


En ik kreeg ook post van een 4e secret santa !! 

Mijn swapvriendin is echt ons Karen, wat ben ik blij dat zij tijd voor haar verhuis besloot te gaan swappen en ik een van de gelukzakken mocht zijn.
Steeds mocht ik haar beter leren kennen (jaja ook via email kan er vriendschap groeien of dat vind ik toch) en als ergens het woord swappen valt dan moet ik aan haar denken.

We besloten dus snel om ook elkaar een kaartje te sturen, en wat heeft ze me weer vertroetelt.
Ze tekende voor mij een eigen kaartje en ik vind het PRACHTIG!!!
Mijn eigen persoonlijke vosje van DE karen, echt ga maar eens op haar blog kijken ze maakt de mooiste kaartjes!!

Maar goed dit kreeg ik dus van haar :


Ooh en dankzij ons karen (en een misverstandje met de post) leerde ik NOG een blogster kennen
Dank je Sarah om postbode te spelen en bedankt voor je leuke kaartje en de lieve wensen.

Voila en dit verwend nestje heeft nu een kast vol verwennerijtjes en liefde ^^



Hmm zou er ook een valentijnsswap komen??

In ieder geval bibi gaat in maart een hele hoop (geboorte)kaartjes versturen, zal maar eens verder adressen gaan verzamelen ;)






Reacties

  1. :D om blij van te worden!!
    Ik wacht nog op Secret Santa nummer drie.
    Oh, en kijk al uit naar het kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wachten kan toch lang duren en ook ons kaartje gaat nog tiental weken duren vrees ik...

      Verwijderen
    2. alle ik hoop dat het nog 10tal weken gaat duren laat guppie nog maar voorlopig dicht bij mij blijven ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!