Ik ga naar het ziekenhuis en neem mee... ons ANNA

Wie is ANNA???

Anna is een toilettas en niet zooooooo maar een toilettas neenee de enige echte toilettas die je kan vinden in het eerste (annelies ik geloof nu al in een vervolg ;) ) boek van Annelies AKA De zuster van.
Jullie kennen haar ongetwijfeld allemaal, ons Annelies maakt de meest mooie pareltjes van tassen.
Echt en ik mocht sommige van haar creaties zelfs al live bewonderen ( mijn favoriete tas heeft ze nooit geblogd zelfs) en sommige zijn live NOG mooier.

Maar goed weer was ik bij de gelukkigen en mocht ik 2 patronen testen voor haar.
Wat vind ik dat steeds een eer als iemand mij zijn kindjes toevertrouwt dus met veel zorg en precisie begon ik aan mijn opdracht.

Deze toilettas zat echt super snel in elkaar, uitleg was erg logisch en zeer duidelijk.
De keren dat het stroef liep was het mijn eigen schuld aangezien ik de rare kronkel heb dat als ik iets meteen versta/door heb ik begin te twijfelen aan mijn eigen kunnen en dan ga denken het zal wel niet kloppen zoals ik het denk.

Maar soit veel blabla om gewoon te zeggen dat ik nu de trotse eigenares ben van een super leuke toilettas!!
De binnenkant werd afgewerkt met biais en daarom is dit het ideale project voor wanneer zoon-/dochter-/man-/...... /vrouwlief zegt: Ik vertrek morgen naar... en ik heb nog geen toilettas help!!!!
Geen stress naai(st)er lief want nu kan jij heel snel een toilettas uit je mouw schudden.

Geloof me het moeilijkste en hetgene waar het meeste tijd in kruipt is je stofke kiezen :)
Oh ja en je label niet vergeten (en dat laatste ben ik dus wel vergeten zeker)

Hier gaan zeker nog toilettassen volgen!!

De patroontjes zijn duidelijk uitgelegd en de vele tekeningen zorgen ervoor dat je elke tas tot een goed resultaat kan brengen.
Vanaf 17 maart kan ook jij u eigen exemplaar maken, dit boek hoort bij elke naaister in de kast te staan.
Al gaat die vast veel op je naaitafel liggen want geloof mij alle patroontjes zijn pareltjes je gaat ze allemaal willen maken.



Reacties

  1. Mooi tasje en je gaat in elk geval in stijl naar het ziekenhuis om te bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ge zult toch eens een hartig woordje met die guppie moeten babbelen, ge moet wat strenger zijn Sarah ;-)

      Verwijderen
  3. Die combinatie van de stof en het biaislint is prachtig! Heb jij een Flickr account of mag ik de foto's in de galerij uploaden?

    https://www.flickr.com/groups/detasvanannelies/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!