Kersjes

Bij mijn vriendin haar buurman staat een kersenboom, de kersen waar ze aankunnen mogen ze opeten.
Wanneer je dat seizoen dan op bezoek bent kan je lekker meesmullen want ze kruipen met plezier voor u half den boom in om er te plukken ;)

Madeline de stoffenmadam is erg gemeen, steeds komen er op haar facebook pareltjes van stoffen en dan moet ik erg mijn best doen om te weerstaan .
Maar af en toe is het stofje zooo leuk en schreeuwt het zo hard koop mij dat ik met plezier luister.

Dus vorige week lekker op de babbel bij Nancy en ons An (lees gaan pronken met de knappe dochter) en oa. dit kersenstofje mee naar huis.
Het moest een kleedje worden voor mij maar gelukkig kon er ook nog een legging uit voor de heerlijke dikke luierpoep van dochterlief.

Ik maakte voor mezelf de burda 7828, een jurk die handig genoeg is om borstvoeding in te geven. Leve borstvoeding maar ik vind het zooo moeilijk om leuke betaalbare handige bv kledij te vinden.

Voor mijn knappe dochter maakte ik de legging van Emma en Mona, wat een snel en gemakkelijk patroon!! Ik weet waar mijn restjes tricot naartoe kunnen ;) 

Papa lief mocht fotokes maken maar moet nog beetje oefenen op zijn fotoskills . Maar ja meestal maak ik de mensenfoto's en hij de natuurfoto's ;)


Maar mama sprak jij nu niet over borstvoeding?? Zou je dan is niet snel stoppen met fotokes maken??



Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!