Swap Challenge

Ons lieve Davina kreeg het weer voor elkaar. Deze keer bedacht (of liet ons voor elkaar) ze geen challenge om te naaien maar vroeg ze zich af wie er zin had om te swappen.
Eerlijk ik moest deze keer toch even diep nadenken.

Swappen is steeds zo'n stress, wat ga je maken, welke kleur enz. enz. In vele swaps krijg je vaak zo een vaag thema vb Kerstswap en dat bezorgt me stress.
Iedereen weet dat mijn liefdestaal kadootjes geven/krijgen is maar ik wil toch wel zeker zijn dat de ontvanger er blij mee is.
Akkoord het gezegde klopt, het is het gebaar dat telt maar ik geef liever niet iets dat ergens op een hoopje verdwijnt!

Daarom vond ik ruilen met Karen wel steeds leuk, je kreeg een concrete opdracht en Karen vertelde heel duidelijk wat ze wel en niet wou (gelukkig was ze niet moeilijk haha).
Gelukkig mochten we ook deze keer met ons swapmaatje overleggen wat we precies zouden maken.
 Davina linkte me aan Caroline (heb stiekem heel lang de verkeerde voor ogen gehad haha) en we kwamen best snel tot de afspraak om voor elkaars dochter een Tiny Dress te naaien.

Ik ben doooooool op dit patroon dus een vreugdesprongetje kon niet achter blijven haha. Haar dochter is blijkbaar gek op roze dus nam ik 2 gekoesterde stofjes uit de kast.
Twee pareltjes maar helaas te licht voor Marthe, telkens neem ik ze vast om dan toch voor donkere kleur te gaan ;)
Nuja mijn liever schat staat uiteraard met alles maar met sommige dingen nog net iets beter ;)

Helaas kon onze date niet doorgaan, dus pakjes worden via kim uitgewisseld.  Dus ben zoo benieuwd of het jurkje goedgekeurd zal worden.
Zelf vind ik het prachtig geworden echt waar ik zou het zo in eigen dochter haar kast willen hangen hihi.

Patroon : Tiny Dress van Straight Grain
Stoffen : beide van Soft Cactus

Nog steeds enorm trots op men label!!

Apetrots hoe de naden doorlopen. Nu nog leren de stof door te laten lopen.. 

Ooh ook die voering vind ik mooi!!

 Lieve Prinses,

Stiekem hoop ik dat je ontzettend blij bent met je jurkje, dat je hem past en nooit meer wilt uitdoen.
Veel plezier lieve meid!!


 Ohja wanneer jullie dit lezen zit ik op de naaidag in Edegem, Caroline vind je trouwens op de naaidag in Schaffen.

Er is drank, wat lekkers, tof gezelschap ;) en in Edegem kan je je haren zelfs laten knippen!!
Waar wacht je nog op? Kom snel af!!



Ohja ga snel eens piepen bij de rest!!
 
woohoo by Davina * just Delphine * blogrevolution * c'est Saar * hutse pruts * sewingalacarte * de zussen (2 blogberichten!) * voor Milo * katrienette * de rode draad van tante Kaat * la vie de lady rose * stoffenspulletjes * 196

Reacties

  1. Een heel mooi jurkje. Ik mocht het al in het echt bewonderen en ik ben er zeker van dat de ontvanger er heel content mee gaat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke jurk ! Hopelijk had je ook een toffe naaidag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een mooi jurkje! Kan ze enkel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden. Leuk stofje heb je gekozen: de kleuren combinatie van de zwart/witte zebra's met de rose achtergrond doet het erg goed. En dan tot slot nog de rose stip voering. Chapeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie jurk Sarah! Daar maak je elk klein meisje gelukkig mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!