Haken voor Team Jurgen

Wat ben ik verwend met zoveel creatieve zielen die mij en men gezin een warm hart toe dragen.
Vorig jaar werd met de groentenzakjes al duidelijk dat heel veel mensen achter team Jurgen stonden. Dat heel veel mensen wilde mee naaien, sponseren en veel zakjes kochten of zelfs kwamen mee wandelen.
Ook na levensloop in september kwamen mensen zeggen dat ze voor komende editie graag steentje wouden bijdragen. Echt we voelen ons zo geliefd!
Zoveel liefde zelfs dat ik nu trots kan zeggen dat de komende 2 weken heel wat mooist geveild zal worden tvv Team Jurgen.

Hoe word al dat moois nu het uwe??

Wel vind je een bepaald stuk erg mooi dan kan je er lotjes voor kopen aan 2euro per stuk.
Je stort dit geld op BE74 3774 6360 8507

Let op:
Vergeet niet om veilingnummer 1 , samen met je naam en aantal lotjes te vermelden in de overschrijving.
vb: jef janssens 3 lotjes voor veilingnummer 1

Ohja normaal is verzending enkel in Belgie gratis maar aangezien heel mijn schoolfamilie van Nederland is kan ik ook daar mijn pakketje gaan posten ;)
Dus per uitzondering is voor mijn pakketje verzenden in Nederland ook gratis.

Wil je de uitgebreide uitleg en alle spelregels lezen dan stuur ik je graag naar mijn andere blog Beedit!
Hier schrijf ik al mijn hersenspinsels rondom Jurgens ziek zijn enzovoort.
Nu.....
Wat geef ik weg tvv team Jurgen (en zo tvv stichting tegen kanker)?

Sinds enkele maanden ben ik verslaafd geworden aan haken, daarom besloot ik niet achter mijn naaimachine te kruipen maar in men haakpen.
Dus ik wil heel graag dit schenken:

  



Je mag zelfs kiezen:
Ofwel stuur ik u het boek van zabbez samen met wol voor 1 van de popjes uit dit boek. Zo kan je zelf aan de slag.
Ofwel stuur ik u het boek samen met een reeds gehaakt poppetje wat je mag kiezen uit het boek.
Ofwel stuur ik u 2 popjes naar keuze uit het boek als je helemaal niets bent met dit boek.

Wanneer je gewonnen bent hoor ik graag wat je keuze is.
Er staan maar liefst 17 verschillende bloemenpopjes in het boek dus voor allen wat wils.

Vind je dit leuk? Aarzel dan niet om snel lotjes te kopen voor veilingnummer 1.
Je hebt tijd tot vrijdagavond 23:59 om dit te doen.

Ik duim voor je!
Ohja nog een laatste tip:


Kijk zeker ook eens bij de andere deelnemers van deze week:



Reacties

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!