Juffra Toertjes op visite.



 Ons Juffra Toertjes heeft het enorm druk met naaien voor de nieuwe SYA6.
Daar we allen curieus zijn wat voor pareltjes ze weer gaan maken kunnen we haar beter gerust laten haha.

Maar ons Juffra is ook mijn collega en ze wilde toch graag ook iets schenken voor Team Jurgen
en tada!!!

Deze leuke broekjes passen voor kindjes met maatje 86 (met pamper) tem 98/104 (zonder pamper).
Dochterlief draagt ze zelf onder haar rokjes en kleedjes en is er helemaal gek op.

Debora naaide zoveel broekjes dat ik besloot ze in 2 setjes te verdelen.
Dus er zullen 2 winnaars gekozen worden!!

Set A:

Set B:

Hoe kan je winnen?

Wel door lotjes te kopen aan 2 euro per stuk en dit geld te storten op BE74 3774 6360 8507.
Zet zeker in de mededelingen veilingnummer 7 set A of B.
Voor alle uitleg stuur ik je graag naar Beedit.



Inge - Fanny - Frank - Deborah - Dorothee - Sarah - Barbara - Annemie - Davina

Reacties

  1. schoon setjes jong! Mijn metekindje is nog te klein maar ze groeit wel dus koop ik strakjes zeker een lotje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!