guppies kleerkast

Nog voor het grotendeel van de mensheid wist dat we zwanger waren kochten we 2ehands een kast voor onze guppie.
Een kast die ik stiekem al heel lang graag zag werd nu te koop aangeboden door een blogster.
Vanuit sri lanka dan maar snel bericht gestuurd en dit pareltje was van ons :


Je ziet heel veel opbergruimte voor kledij voor onze guppie, wat ik toen nog niet wist was dat zo'n kast super snel gevuld geraakt.
Wat heb je veel spullen nodig voor een baby en aangezien de guppie langs alle kanten verwend werd met moois zit de kast voor sommige maatjes al aardig vol .
Maar je hoort mij ni klagen ik vind het geweldig dat guppie door zoveel mensen geliefd wordt.

Vooral de zelfgemaakte spulletjes vind ik de max!! Meter Haidy was de eerste met een prachtig kadootje:


Ook ik ben eindelijk in gang geschoten voor onze guppie en kom dus graag stoefen met mijn eerste kruippakje. (Ok toegegeven in vergelijking met dat van meter Haidy heb ik nog veeeeeel te leren)

Toch ben ik best trots dat ik met hulp van superdame Barbara dit kon verwezelijken. Er volgen er zeker nog!!
dringend lessen fotografie volgen!!



Het kruippakje werd afgewerkt met kamsnaps, wat handig dat je hier zooooo veel keuze hebt van kleurtjes. Zo vind je steeds een kleurtje dat past bij u naaiwerkje.
Ik ben echt fan van kamsnaps dankzij deze vrolijke drukknopjes heb ik nog nooit een kledingsstuk van een knoop voorzien.

Ik ga verder aan de slag voor de guppie maar wees gerust ik zal niet alles komen tonen (of toch nu nog niet ;) )

vosjesstof : stoffenspektakel
boordstof : veritas
kamsnaps : www.kamsnappers.be

Reacties

  1. Wat een leuke creatie.
    Tof gedaan!

    Vele creatieve groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk een reactie van jullie te krijgen en dan nog wel eentje met complimenten in :)

      Dank je wel!!

      Verwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!