Secret Santa

Ik heb me dit jaar voor het eerst ingeschreven voor de Secret Santa georganiseerd door Tess.
Ik moet bekennen dat ik Tess nog niet kende maar dat het vooral de enthousiasme van ons Karen was dat me over de lijn trok.
Spannend hoor.

Het wordt de no stress editie en toch ben ik aan het nadenken over leuke creatieve kerstkaarten... Het is een swap onder blogsters en daar zitten zoooooooo veel creatieve dames tussen dat ik stiekem toch wel beetje stress heb.

Tess secret santa

Mijn man en ik zijn zowiezo een ramp in kerstkaarten versturen en das jammer want ik ben telkens zo blij als een kind als iemand wel aan ons dacht.
Dus misschien dat ik dankzij ons Tess ook onze vrienden en dierbaren dit jaar eens een kerstkaart verstuur.
Nuja in maart gaan we zowiezo kaarten versturen en die gaan ook rond een geboorte maar ik vrees dat ze niet gaan tellen als kerstkaart ;)

Alleen moet ik dringend adressen gaan verzamelen (voor kerst en guppie) dus als jouw adress niet mag ontbreken mail je me het maar door ;)

Ohja blogsters onder ons je kan nog mee doen aan secret santa, alle info vind je hier!!

Reacties

  1. Jeeeeeejjj! En nu hoop ik zo hard dat ik jou een kaartje mag sturen :P (met wat kerst-goodies hé ;) ).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jij mag me altijd een kaartje sturen lieve karen!! je moe me wel nog eens u nieuw adress geven ;)

      dikke zoen

      Verwijderen
  2. (Ik vond hier nergens je e-mailadres)
    Hoera! Ik kreeg post van jou! Wat een geweldig origineel kaartje!!! Dank, dank! En nu ga ik ook jouw blog volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat je er tevreden mee bent ;) Leuk dat je mijn blogje komt volgen ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!