Give Away deel 2

Wat is het leuk al die lieve reacties op mijn mandjes.
Ik maakte nog al een deeltje af van de give away en kom ook deze graag showen ;)




Een slab kan uiteraard niet ontrbreken bij kleine guppies, al lijkt het halsje mij stiekem beetje klein (ik volgde nochtans braaf het patroon.
Het kan uiteraard dat ik daar nog geen verstand van heb en als ik het ging vergelijken met een halsopening van een van guppies kleren dan was er niet veel verschil.
En deze sluit met een kamsnap dus mss past het slabbetje toch ;)

Ik wilde vandaag nog naaien maar oververmoeidheid en vooral teveel bekkenpijn beslisten daar anders over.
Even geduld dus voor het volgende deeltje ;)

stof : De stoffendienst
handdoeken : action
kamsnaps : kamsnappers.be
patroon :http://dedroomfabriek.blogspot.be/2011/03/gratis-patroon-slab-met-klittenband.html 

Reacties

  1. Leuk! De vosjes vind ik het leukste :) Slabjes komen altijd van pas. Ik hoorde al van verschillende ouders dat 'de slab met mouwen' ook een aanrader is, voor als ze al groter zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mss moet ik tegen dat de guppie groter is op zoek naar een patroon voor slab met mouwen, lijkt me wel al een veel grotere uitdaging....

      Verwijderen
  2. zeer leuk, en ik weet niet of je bavetjes uit de winkel hebt maar meestal zijn die wel zeer breed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedoel je de slab zelf of het halsje?? Ik vind de slab idd ook niet erg groot uitgevallen, zal enkel voor eerste maanden zijn. Van een vriendin kreeg ik giga grote slabben super handig voor de eerste papjes mss maak ik die nog wel na tegen dat de guppie met vaste voeding begint ;)

      Verwijderen
  3. Ik probeerde ook slabbetjes en heb me exact dezelfde bedenking gemaakt. Bij de volgende heb ik het patroon toch een beetje aangepast en het slabbetje wat groter gemaakt. De kleinste kan steeds de eerste dagen, weken gebruikt worden denk ik dan maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. idd het zullen geen verloren slabbetjes worden maar ik ga ook op zoek naar groter patroontje denk ik

      Verwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!