Gewonnen x2

Hoera!!

Give away's organiseren is kei kei tof maar ne give away winnen dat vind ik toch ook wel tof stiekem zo.
En deze week won ik er zelfs 2!!

Deze pakjes zaten in mijn brievenbus maar rarara wat zat er in...



In het pakje van nummer 44  zat deze leuke sleutelhanger, En als jij naar de leuke mamamarkt gaat en bij de eerste 100 bezoekers bent zit dit pakje ook in jouw goodiebag.
Zelf ga ik moeten passen aangezien het wel erg dicht bij de uitgerekende bevallingsdatum ligt ;)



En het zwart met witte pakje?? Wel daar zat het volgende in.

Ooh wat was ik blij ik had de give away van Elisanna gewonnen !! Dus nu ben ik niet alleen trotse eigenaar van het geweldige boek "mijn tas" maar heb ik ook deze prachtige Tilly die ik voor altijd de mijne mag noemen.
Wauw seg een echte Elisanna in mijn bezit, nu nog denken waar ga ik hem voor gebruiken?? Koesteren ga ik hem zeker!! Ik vind hem prachtig!!!


Ontzettend bedankt aan beide dames voor het leuke pakje!!
Dikke zoen




Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!