Tam heeft de handen en jij het verstand...

Ik denk dat de titel de meest gehoorde zin is die ik hoorde bij de (groot)ouders toen ik jong was (klein ben ik nog steeds)
Ons Tamara was de handige en ik de slimme.
Heb ik altijd betwist hoor Tamara is ook een slimme maar is gewoon liever met de handen bezig (en was mij ook altijd voor als iets in elkaar gestoken moest worden ).

Maar over dat onhandige hebben ze misschien waarschijnlijk wel gelijk (al steek ik hier nu ook de meubels in elkaar en lukt dat best prima) .
Ik ben niet handig en vaak maak ik nog stomme fouten ook.

Dit weekend viel mijn gsm voor de zoveelste keer uit de zetel helaas deze keer was de grond sterker dan het beeldscherm...

Mijne knapperd vond niet dat ik met zo'n kapot beeldscherm mocht blijven rondlopen en dus werd er een nieuwe besteld.
Drie weken voor u uitgerekende bevallingsdatum is het ook wel handig precies om bereikbaar te zijn...
Aangezien ik baal van het weggegooide geld (bedoel gsm was nog prima in orde) heb ik vandaag maar een hoesje gemaakt zodat me dit niet nog is overkomt!!

Ik moest aan mijn vriendin denken en haar tutorial en alles was super handig uitgelegd.
Ooh daar houden we van tutorials die duidelijk zijn en met veeeeel fotokes :)
Enkel was ons Sabrina vergeten de afmetingen te plaatsen voor het mapje voor de kaarten.
Aangezien Sabrina echte blogvriendin is dierf ik er haar achter vragen en ze maakte prompt een nieuwe tutorial. Ik denk zelfs dat ze hem nog online gaat plaatsen dus blijf haar maar volgen.

En waar zat het onhandige van vandaag??
Wel beste lezers tutorials kunnen nog zo duidelijk zijn en fotokes kun zooo voor zich spreken maar als je als onhandige saar de uitleg verkeerd gaat volgen dan komen u kamsnaps niet juist uit en heb je een probleem.

Heldin van de dag Sabrina leerde me hoe je kamsnaps kon verwijderen en goochelde ook nog tip uit haar mouw voor het deze keer wel juist te doen...
HELAAAS saar blijft saar dus als je goed naar de fotokes kijkt zie je dat ene kamsnap iets verder had geplaatst mogen worden.

Maar foert het is maar voor mezelf dus goed genoeg :)
Zin in wat fotokes???
helaas kamsnap staat niet perfect en ook label is vergeten


een zakje voor kaarten in te steken, ik denk dat ik er een wie moet ik bellen na bevalling lijst in stop


slimme sabrina zorgde voor 2 systemen om te openen, handig toch
Patroon : http://maidesignsdeblog.blogspot.nl/2014/02/foto-tutorial-telefoonboek-anno-2014.html
gelamineerd katoen : stoffenspektakel
stof mapje : kruidvat
stof binnenkan : soft cactus

Reacties

  1. Vind het helemaal mooi geworden! Nu is de nieuwe GSM helemaal veilig!

    Fijn dat ik je even gauw helpen kon maar de rest heb je helemaal zelf gemaakt :D Dank je wel voor je lieve woorden! xx

    enne, dit hoesje was ook mijn beste maatje in het ziekenhuis na de bevalling en de NICU tijd, alles bij de hand want tassen moesten we toch afgeven ;) Goed idee van de geboortelijst! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik weet dat als jij me niet zo geholpen had het hoesje al heeeeel lang ergens in hoekje van kamer gegooid was ;)

      Ik denk dat telefoonlijst geen slecht idee is idd :)

      Verwijderen
    2. pppsssssst ik ken die hoekjes ;)

      Verwijderen
  2. mooi, ik vind het leuk omdat het van dat geplastificeerd stof is!
    Nu kan je echt wel aftellen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben gek op geplastificeerde stof echt vind dat heel tof. En nu is gsm niet enkel tegen botsen maar ook regen beschermd (of toch beetje)

      Verwijderen
  3. Wordt spannend nu,hé!Leuk gemaakt en wie ziet er nu wat aan die kamsnaps?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!