Tamarillo in Brugge

Voorbije weekend gingen Jurgen en ik samen op minitrip naar Brugge. 


Voor het eerst brachten we Marthe 2 nachtjes naar haar meter en waren we gewoon weer man en vrouw ipv papa en mama.
Ooh ik zie MArthe zoooo graag maar het was zooo fijn om gewoon mij lekker te kunnen focussen op mijn knapperd en mezelf.
Uiteraard was ze vaak het gespreksonderwerp en vroeg ik af en toe naar updates bij tante Hanna :)

Maar we genoten van Brugge, van het uitslapen, van elkaar, ... .



Zoals jullie reeds weten bracht Stephanie een gratis patroon uit om een top van te maken. Het lieve kind is veel te bescheiden!! Je kan met dit topje zooooooo veel meer!!
In mijn vorige bericht zag je reeds 2 versies voorbij komen van dit geweldig patroon.
Maar ik wilde van bij het begin eigenlijk nog meer doen , ik wilde een lange jurk.
Dus zaterdagmorgen (6u is veel te vroeg Marthe) besloot ik toch eens een gokje te wagen en nogmaals met de Tamarillo aan de slag te gaan.
We hadden s'avonds nog een verjaardagsfeestje en ik wou wel wat leuks om aan te doen.
Ooh en dit patroon zit zooo vlot in elkaar (ok buiten het uitzoeken hoe en hoe lang ik moest verlengen) dat tegen de middag ik weer wat nieuws had om aan te doen :)

En tadaaaam!!!! Jurgen nam vele foto's in Brugge maar ik had het weer lastig om niet te streng te zijn voor mezelf (bestaat er geen top waar je 20kg mee verliest? )
Dus hier een mini selectie ;)



Ooh ik ben zo blij met mijn jurk, kreeg al vele complimentjes en droom nog van mooie lange jurken!!
Nu dus op zoek naar een sponsor :p en mooie tricot's.
Ik denk dat een bedrukte tricot NOG mooier gaat zijn :)

Nogmaals dikke merci Stephanie!!!


Ik kreeg inderdaad voor vorig blogje een meter stof om mee aan de slag te gaan. Toch zal ik nooit een patroon/stofke/eender wat .... promoten of bestoefen als ik er niet volledig achter sta.
Ja het is leuk om kadootjes te krijgen maar mijn mening omkopen lukt niet.
Ik blijf altijd mezelf en dat geldt ook voor mijn  mening :)




Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!